TEST

ja inte direkt en "test" men frågegrej om mig! Har man tråkigt så har man!

DIG:

1. Hur lång är du ?

** 168cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?

** riiik

3. Bästa låten?

** finns så många, kan inte välja

4. Har du långt hår ?

** Rätt så.

5. Vilken hårfärg har du ?

** Blond. Men vill ha blondare!!

6. Sminkar du dig, om ja, vad använder du ?

** Ja, Jag använder Mascara och Eyeliner.

7. Hur gammal är du?

* 15.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

** vitaa

9. Ditt fullständiga namn ?

** Irma margareta kristina Stenberg

1. Bor dina föräldrar ihop ?

** Nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

** Jag står närmre min mamma.

3. Hur många syskon har du ?

** En "hel" syster men 4 halvsyskon.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

** "jag tar lite oboy"

5. Hur många ställen har du bott på ?

** Typ 5 ställen tror jag?

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

** jag stör mig inte direkt på någon

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

** Igår. Shoppade med syster.
KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

** yesterday

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

** Johanna tror jag

3. Har du någon pojkvän för tillfället?

** Nej, det har jag inte.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

**japp

5. Vem har du varit kompis med längst ?

** Sofie eller Linn

6. Vem känner dig bäst?

** Mamma

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du

gjorde det ?

** Nej, så länge min vän gillar den såå.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

** Absolut inte!

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

** HAHA, ja!

2. Klär du dig annorlunda ?

** Klart jag hade vågat om det var min stil och det jag ville ha på mig.

3. Vara dig själv ?

** Ja det vill jag påstå!

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

** Självklart!

5. Pierca dig ?

** Ja, jag har tre hål i vänstra örat och ett hål i det högra.

7. Ha sex på offentlig plats ?

** Hahah, nej,

8. Vara "flummig" offentligt ?

**Haha jaaa, orka vara seriös hela tiden

9. Äta småkryp ?

** uuuuuuuuuusch

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

** Idaaag

2. När var du på semester senast ?

** typ i november förra året

Vilken färg är det på din tandborste ?

**Blååå

4. Är ditt hår tråkigt ?

** ganska

5. Hur ofta duschar du?

** varje dag

6. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

** ska lägga mig i sängen och kolla på film nu men kommer inte somna på några timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0