ÄNTLIGEN

Hihi, nu sitter jag i mitt nya rum! Har flyttat över alla saker idag! Känns så otroligt skönt att allt är klart!
Måste fortfarande fixa med min dator så den funkar, just nu skriver jag från mammas laptop.
Äsch, de kan gärna ta en evighet att fixa min data för gillar denna bättre ;)

Super skön skoldag idag! Först hade vi skolbio så missade alla lektioner fram till lunch, sen hade vi engelska men eftersom jag gjort det jag skulle så gick jag till "chillrummet", sen på SOn läste vi bara och kollade på film.
Sen hade jag prov och sen sluutade jag :))

Efter skolan gick jag hem till en vän och sen blev det träning! Awesoooome (y)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0