Höhö

Tänkte börja med denna "lista" igen.
Vet att jag påbörjade den men kom inte långt.

Så jag börjar om! Denna lista är lite annorlunda än förra.


Dag 1 - Lägg upp en bild på någon jag saknar.
Dag 2 - Berätta om 5 mål jag har i livet.
Dag 3 - Min facebook profilbild.
Dag 4 - Berätta 5 "hemligheter" om mig själv.
Dag 5 - En gammal och ny bild på mig själv.
Dag 6 - En puss - eller krambild.
Dag 7 - Mitt favorit citat.
Dag 8 - En bild som alltid får mig le.
Dag 9 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 10 - Bild på en tid jag saknar.

Dag 11 - En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 12 - Berätta om något jag ogillar och något jag gillar.
Dag 13 - En bild från min förra sommar.
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten.
Dag 15 - Berätta en pinsam händelse jag varit med om.
Dag 16 - Berätta en eller fler "hemliga" talanger som jag har.
Dag 17 - En bild som får mig att må dåligt.
Dag 18 - Berätta om något jag varit med om som jag aldrig kommer att glömma.
Dag 19 - Berätta om min första riktiga kärlek.
Dag 20 - Berätta om en eller fler personer som betyder mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0