Three things

Tre saker jag inte förstår mig på: Varför man ska lägga ut ALLT på FB ( personliga saker och skit som ingen borde veta). varför folk alltid säger " ååh jag är så himla ful, jag blir aldrig bra på bild" men har ett album på FB som heter "Bara jag" eller något sånt. Folk som baara sprider negativ energi, blir livet roligare då eller?
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Nagellack, cola, mobil.
Tre saker jag gör just nu: Andas, målar naglarna och dricker coola.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Träffa Johnny depp, åka till hollywood, bli vääärldskänd ;)
Tre saker jag kan: Skratta, sova, dansa.
Tre saker jag inte kan: Svälja stora tabletter, spela fotboll, måla naglarna på höger hand. heheh.
Tre favoriträtter: Tacoo, pizza och plankstek.

tagen från Filippas blogg ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Men då ska jag verkligen säga att jag faller för sån blogg som du har. Så ``enkel´´ men snygg om du förstår hur jag menar? :)

2012-04-16 @ 19:52:32
URL: http://hopelessplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0