Test

Du är kär nu - Njeee, kanske.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Det har jag säkert.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Jag tror det.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - men neej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- yees
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Japp
Jag har smygit ut utan lov - Don't remember men tror det.
Jag har ljugit om var jag är för någon - haha jaa
Jag har en hemlighet som ingen vet - yesbox
Jag har struntat i ett prov - neej.

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
-  Jaaa
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Neej,
Jag kan inte svälja piller - Usch nej, finns inget värre.
Jag har tagit mediciner mot någon sjukdom- Jaaa.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Neej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - haha sover mig igenom helgerna
Jag har vaknat gråtande - neej,
Jag har somnat gråtande - hehe jaaa

DÖDEN
Jag hatar begravningar - självklart
Jag har sett någon dö - nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - yees
Någon jag känner har begått självmord - japp.

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - HAHHA när jag var mindre
Jag har sett en fallande stjärna - Klaaart :)
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ja
Har sparkat en kille mellan benen - haha tror det,
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej men vill!
Druckit en hel liter mjölk på en timme - uusch, hatar mjölk.
Jag har medverkat i en teater - Ja, någon teater grej i skolan.
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Troor det.
Du har fångat en snöflinga med tungan - jaa, nomnomnom
Jag har suttit på ett tak på natten - yesbox, suuper mysigt!
Jag har åkt taxi - Japp
Jag har ätit sushi - hihi, åt det idag (a)
Jag har åkt snowboard - Bara provat lite smått.
Jag har surfat- jaa, i thailand. Grymt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0