...

Vilken svordom använder du mest? Haha typ "FAAN"
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Oftast runt sju
Var köper du dina matvaror ifrån? från typ coop.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med på bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Resa, shoppa.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jaaa
Vad åt du till middag senast? Mcdondalds, muuums.
Kan du vissla? Liite
Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart!
Äger du några band t-shirts? Aaa, ADEPT! :)
När flög du senast? I december. ESPAÑA
Kan du några andra språk? Jaa, engelska och spanska.
Har du gråtit offentligt? Typ när jag var liten.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Piercing i naaveln.
Vad har du med dig in på bion? Typ min väska, mobil, pengar + popcorn och cooola. 
Gillar du någon just nu: Aaa, typ :)
När sov du senast på golvet? Haha typ i sommras,
Gillar du din boendesituation? Ja den funkar.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Hm.. typ minst 6 timmar iaf:)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Njaa, det beror på hur mycket jag har i skolan.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Inte direkt ofta men lite då och då.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?  16!!
Tror du på liv på andra planeter? Njee
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Haha typ att det kommer bli bättre.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag vill men vet inte om jag vågar.
Tycker du om att krama folk? jaa!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Typ Anna Faris enligt 118 800 :)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Haha jaa, får flipp!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Neej.
Är du mörkrädd? Bara utomhus och jag går ensam.


image description

njaa, inte så lika va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0