Sjukling is in tha´ house.

Idag har jag varit hemma från skolan, missade nog inte så mycket.
Jag mådde väldigt dåligt imorse men de är bättre nu.

Jag bjuder på ett test eftersom jag är så sjukt uttråkad.


Ditt fullständiga namn? Irma Margareta Kristina Stenberg
Hur Lång är du? 1.68 cm
Ögonfärg? Brun
Spelar du något instrument? Nej, men vill kunna spela gitarr!
Dina första tankar när du vaknar? fuck skolan.
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum.
Biter du på naglarna? ja, ibland. Hemsk ovana,
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? VIt och Svart
Har du några husdjur? En hund och en hamster.
Är du singel? Ja
Vem är snyggasst? Johnny Depp!!!!!
Vem vet mest om dig? Min syster.
Vad vill du ha just nu? Någon bakelse.
Rädd för? Fjärilar.. eheheh.
McDonalds eller Burgerking? Mcdonalds!!
Sjunger du? när ingen kan höra så mig sjunger jag.
Vad har du för skostorlek? 39
Vill du gifta dig?Ja, någon gång i framtiden.
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast.
Vad ska du göra i morgon? Jag ska vara med vänner.
Vad sover du i? En stor tröja
Favoritårstid? SOMMAR!
Favoritmat och dryck? Tacos och cola.
Vad är du sugen på nu? Cola....
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov.
Vad var det senaste någon sa till dig? Hejdå
Druckit idag? Oboy och juice
Drömmer du mardrömmar? Det händer
Favoritklädsel? Jeans.
Favorit godis? Chocolate
Hur många kuddar sover du med? 3.
Saknar du någon just nu? JA
Vill du ha barn? Japp. Fast inte nu!
Är du blyg? Hahaah, jaa. för vissa :))
Vad gör du just nu? gör detta test och lyssnar på musik.
Tycker du att du har fin dialekt? helt okej
Tycker du om snö? Det är mysigt om man sitter inomhus men inte när man är ute.
Hur mår du nu? Kunde mått bättre.
Vad är din önskan just nu? Att åka till Thailand!
Har du något speciellt citat? Nej.
Vad lever du på? Allt möjligt..
Vad gör du om 5 år? Då är jag 20. så antagligen festar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0