STYLE BY TYRA

Just nu sitter jag och kollar på saker från STYLE BY TYRA.
Det finns grymt fina saker och jag har hittills hittat fyra saker för 200kr.


En grymt cool dubbel ring- Egyptian Style. 75kr.



Jag har hittat två fina earcuffs. Den på första bilden: 49kr. Andra bilden: 39kr.



Läppbalm volume booster ( gör läpparna större/fylligare) - 35kr. 

Ett läppstick för dig som vill ha Angelina Jolie läppar! Detta läppstick gör dina läppar större och innehåller chiliextrakt. Detta fungerar olika på alla men vi på Style by tyra är ett stort fan av det! Detta läppsticket ger enbart glans, ingen färg. En riktig storsäljare!!

OBS! Effekten av denna produkt kan ge en stickande känsla på grund av
chiliextraktet som ger dina läppar mer volym.

Jag har provat min systers volume booster och det funkar verkligen!
Gör lite ont de första gångerna men när man användt det ett tag så försvinner det onda!
Det blev så för mig, kanske inte blir så för alla.


Kommentarer
Postat av: bella nyqvist

fin blogg!:)

2011-10-17 @ 19:32:10
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: bella nyqvist

sv; tack själv! :)

allt bra med dig? kram

2011-10-17 @ 20:37:11
URL: http://bellsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0