Fuck You.

Det blev inte uppdateringen igår eftersom jag var i kista hela dagen med Josefine.
Vi åkte dit runt 4 för att få biljetter till Breaking dawn men såklart var biljetterna slut!
Vi såg istället Footloose. Den var grymt bra!
Man blev verkligen glad av filmen!


Kom precis hem från träningen och ska snart hoppa in i duschen!
Innan träningen var jag och noppade ögonbrynen på en salong med Johanna.
Jag blev väldigt nöjd!

Innan det var jag ju på djurmagazinet och praoade, och det hände en hemsk sak när jag städade fågelburen.
Alltså buren är så stor att man måste gå in i den för att städa, det är 2m i tak.
Och när jag står inne i buren så sätter sig en jävla papegoja på mitt huvud och säger FUCK YOU.
Jag fick panik och började typ skrika och hoppa omkring..

Det var min dag det.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahaha fyfan vilken panik jag skulle fått.. ouppfostrad papegoja xd

2011-11-19 @ 17:29:08
URL: http://hjarncirkulerande.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0